zaterdag 9 april 2011

King Charles Cavalier Woefkesranch


Beste Woefkesranch,

Graag had ik jullie laten weten dat Cartouche (King Charles Cavalier geboren op 11.12.2009) door mij werd geadopteerd op 17 april 2010 en hij zaterdag net 1 jaar geworden is. Hij is de liefde van mijn leven … ik zou me geen dag zonder hem meer kunnen voorstellen.

Dus bij deze van harte bedankt om juist op dit moment hem bij jullie op de ranch te hebben.

Hierbij alvast een foto …

Op de 2e en 3e foto zien jullie dat hij in augustus 'grote broer' is geworden van Pistache … een kattinneke …. voor wie zegt dat honden en katten niet overeenkomen, het tegendeel wordt hier bewezen ….





Groetjes,

Tamara

meer foto's van King Charles Cavalier Woefkesranch

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"